[MaFLa] Találkozáspontok konferencia

Zoltán Gyenge gye at philo.u-szeged.hu
Sat Feb 28 15:42:30 CET 2015

Tisztelt Kollégák!

A kolozsvári rendezvénnyel kapcsolatban a Magyar Filozófiai Társaság (MFT)
részéről – Rosta Kosztasz félreérthető „helyreigazításával” kapcsolatban az
alábbiakat szeretném közölni:

1.   1.   Nem arról van szó, hogy a Társaság ne támogatná a rendezvényt,
hanem arról, hogy a társaság elnökeként senki sem értesített. Minden ilyen
ügyben az elnökség határoz, amihez az elnök tesz előterjesztést. Itt nem
volt megkeresés, így a társaság nem is volt abban a helyzetben, hogy akár a
támogatásról, akár annak megtagadásáról dönthetett volna.

2.      2. Rosta Kosztasz figyelmét mind Egyed Péter, mind Boros Gábor
felhívta, hogy keressen meg.

3.      3. Tegnapi programban meglepve vettük észre, hogy az MFTés az EMFT
„közös nyilatkozatot ad ki”. Jeleztem az elnökségnek, hogy sem a
rendezvényről, sem bármitlen közös nyilatkozatról nincs tudomásom.

Annak helyreigazítását kértük a szervezőt, hogy jelezze, az MFT és EMFT nem
ad ki közös nyilatkozatot. Ezzel szemben a mostani „helyreigazítás”
etikátlanul azt sugallja, mintha a társaság egy valóban fontos rendezvény
támogatásától elállt volna. Ezt az eljárást a magam részéről a
*leghatározottabban
visszautasítom*.

Gyenge Zoltán

Magyar Filozófiai Társaság

elnök

*Prof. dr. Zoltán Gyenge*
*Vice Dean, Faculty of Humanities*
*Head of Department / Philosophy*
*University of Szeged*
*Attorney at Law*
*36-309434451*

*www.gyengezoltan.eu <http://www.gyengezoltan.eu/>*

*P* *please consider the environment before printing this e-mail*