[MaFLa] Találkozáspontok konferencia

Rosta Kosztasz telamonides at gmail.com
Sat Feb 28 16:13:22 CET 2015

Kedves Kollégák,

1. A MFT titkára február 17-én hivatalos levélben tájékoztatott arról, hogy
a szervezet támogatja a konferenciát és delegáltakat küld, a programban
ezért szerepelt az MFT. Az egyeztetés ezen pontján nem jelezték, hogy
további engedélyekre volna szükség.

2. A "közös nyilatkozattétel" valóban helytelen szóhasználat volt, ezért
elnézést kértem az érintettektől, és felajánlottam, hogy helyreigazítást
hozok le, de kértem az MFT képviselőit, hogy tegyék tiszteletüket. Azonban
a mai nap folyamán azt közölték velem, hogy a MFT ne szerepeljen a
programban, ennek megerősítését is kértem, ami megérkezett. Ezért küldtem
olyan helyreigazítást, melyben sem az MFT, sem a nyilatkozattétel nem
szerepel, sugallni semmit sem szerettem volna.

A szervezők hozzáállása változatlan: szeretettel várjuk az MFT képviselőit,
hiszen az egész konferencia szellemisége az együttműködésről szól.

A legjobbakat,
Rosta Kosztasz