[MaFLa] MFT elnökség

Tamás Paár paar.tamas at gmail.com
Thu May 26 10:01:36 CEST 2016

Tisztelt Listatagok,
Miközben a vitában (ha ezt nevezhetjük vitának, hisz ellenvélemény nemigen
volt) leginkább Gyenge Zoltán levelével értek egyet, de nem is emiatt írok.
Inkább szeretném felhívni a figyelmet a határozottan biztató jövőre,
ugyanis a Doktoranduszok Országos Szövetsége Filozófiatudományi Osztályának
elnökségében egyelőre a fiúk az alulreprezentáltak:
http://phil.dosz.hu/tagsag/
Üdvözlettel,
pt