[MaFLa] nők, elnökség [Caution: Message contains Suspicious URL content]

Zoltán Gyenge gye at philo.u-szeged.hu
Sat Jun 11 20:34:18 CEST 2016

Tisztelt Kollégák!

Szeptemberben az elnökség a kérdést napirendre tűzi, ezt már korábban
eldöntöttük.
Az elnökség tagjai - mihelyst lesz végleges időpont - megkapják az
előterjesztést.
Azt is elhatároztuk, hogy az elnökségi ülésre - előzetes jelzés mellett -
várunk minden tagot, aki ezzel a napirendel összefüggésben meg akar
szólalni, véleményt akar nyilvánítani.
Erről mindenkit később fogok tájékoztatni.

Üdvözlettel

Gyenge Zoltán

Schmal Dániel <schmal.daniel at chello.hu> ezt írta (2016. június 11.,
szombat):