[MaFLa] nők, elnökség

Schmal Dániel schmal.daniel at chello.hu
Sat Jun 11 17:39:15 CEST 2016

Kedves Mari, kedves Zsófi,

Tisztelt Kollégák!

szeretném ismételten jelezni – ismételten a magam nevében, de ismét mindnyájunk egyetértésében bízva –, hogy látom / látjuk a problémát, vettük az adást.

Viszont azt is látom, hogy sajnos a nyár közeledtével egyre lassabban őrölnek a szakmai élet malmai, ezért nem tartom valószínűnek, hogy az őszi újrakezdés előtt érdemi elmozdulás történjen ezen a téren.

Mindenesetre, hogy konkrét előrelépés történjen, a jelen válaszommal párhuzamosan elküldöm a javaslataimat az elnökség tagjainak, amelyben azt kértem, hogy (1) az elnökség minél előbb tűzze napirendre a kérdést, valamint hogy (2) ezt olyan formában tegye, ami túlmutat a létszámösszetétel aktuális kérdésein. Vagyis úgy, ahogyan ezt Zsófi javasolja: „célzott beszélgetésekre, átgondolt és hathatós javaslatokra, változtatásokra van szükség”.

Üdvözlettel,

Schmal Dániel