[MaFLa] Márkus György emlékkonferencia 2.

Istvan M. Feher h9142feh at ella.hu
Sun Dec 3 22:17:33 CET 2017

Kedves István,

köszönöm a válaszodat. Nyilván én vagyok a hibás, de tény az, hogy sajnálatos módon
csupán most értesültem a Márkus György emlékkonferenciáról; sem a márciusi, sem az
októberi email nem jutott el hozzám. Ha az ember napi 30-40 emailt kap, s ebb"ol nem
ritkán 5-10 a Mafláról érkezik, akkor el"ofordulhat, hogy figyelme nem terjed ki
mindegyikre. De az is lehetséges, hogy a spam-be került, vagy valahogy törl"odött vagy
útközben elveszett.

Az esetleges email anomáliákat részben elkerülhet"ové tenné az, ha az Intézet megfelel"o
hirdet"otábláin kiplakátolásra kerülne nem csupán az immár végleges program - amint
az most is történt --, hanem maga a meghirdetés is. Ez nem példa nélküli, épp
ellenkez"oleg. Mégiscsak sajátságos, hogy miközben számos, mások által rendezett
hazai és külföldi konferencia ilyen jelleg"u hirdetménye (tipikusan "Call for Papers"
címmel és megfelel"o deadline-okkal) hónapokkal a megrendezésük el"ott ott lóg az
intézeti hirdet"otáblákon, addig épp az Intézet saját konferenciáinak hasonló jelleg"u,
papír alapú meghirdetése teljességgel hiányzik.

Baráti üdvözlettel

Fehér M. István