[MaFLa] Márkus György emlékkonferencia 2.

András Máté mate.andras53 at gmail.com
Mon Dec 4 06:50:36 CET 2017

Hát nem tudom - én inkább 30-40-nél több e-mailt kapok naponta. De a
subject alapján ki tudom válogatni azokat, amelyeket el se kell olvasni
(jóval több, mint a fele ilyen), és a többibe legalább belenézek. Persze ez
se működik hibátlanul, de még mindig jobb, mint a folyosó
tacepao-dzsungelében eligazodni. (Környezettudatossági szempontokról már
nem is beszélve.) A harmadik évezredben a (nem élőszavas) kommunikáció
alapvető módja az elektronikus - akár jó ez, akár rossz (szvsz több benne a
jó).

Üdv
Máté András
http://phil.elte.hu/mate