[MaFLa] Gary Steiner professzor előadása

József Kovács kovacs.jozsef at med.semmelweis-univ.hu
Tue Oct 16 11:38:51 CEST 2018

Tisztelt Kollégák!

Gary Steiner professzor (Professor of Philosophy at Bucknell
University, http://www.facstaff.bucknell.edu/gsteiner/) 2018. november
14-én (szerdán)  10.45-12.15 között angol nyelven előadást tart a
Semmelweis Egyetem Magatartástudományi Intézete könyvtárában. (1089.
Budapest, Nagyvárad tér 4. 20.  emelet, 2009-es szoba).   Az előadás
címe: Animals and the Limits of Postmodernism, mely egyben legújabb
könyvének címe is.
(https://cup.columbia.edu/book/animals-and-the-limits-of-postmodernism/9780231153430)

Steiner   professzor korábban megjelent könyvei:
 Anthropocentrism and Its Discontents: The Moral Status of Animals in
the History of Western Philosophy ;
 Animals and the Moral Community: Mental Life, Moral Status, and
Kinship.

Az előadáson való részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz
kötött.
Regisztrálni Raduch Csillánál e-mailben lehet
(raduch.csilla at med.semmelweis-univ.hu) a név,  a  munkahely és az e-mail
cím megadásával)

Dr. Kovács József

Dr. Kovács József
egyetemi tanár
Igazgató
Semmelweis Egyetem
Magatartástudományi Intézet
Nagyvárad téri Elméleti Tömb
1089. Budapest VIII. Nagyvárad tér 4. 2015-ös szoba (XX. emelet)
Postacím: 1428. Budapest Pf.:2
Intézeti telefon: 210-2953; 210-2955; 210-2930/56199
Mobil:+36-20-44-12-280
Email: kovacs.jozsef at med.semmelweis-univ.hu (
mailto:Emailkovacs.jozsef at med.semmelweis-univ.hu )
Honlap: http://www.magtud.hu