[MaFLa] Gary Steiner professzor előadása

József Kovács kovacs.jozsef at med.semmelweis-univ.hu
Tue Oct 16 20:52:01 CEST 2018

Tisztelt Kollégák!

Ma délelőtt küldtem el erre a listára a Gary Steiner professzor
november 14-i Semmelweis Egyetemi előadásáról szóló hirdetményt. Most
este láttam, hogy egy tucat levél érkezett a listára, s így hozzám is
egy  Anita T. álnevű feladótól,  melyben az előadás törléséről értesíti
a listatagokat. (Cancelled) Ez valamilyen rosszindulatú támadás lehet,
mert én semmi ilyesmit nem küldtem, s Gary Steiner professzor előadása
meg lesz tartva.
Kérem, tehát, hogy a félrevezető üzenetet ne vegyék figyelembe, mert
csak az én aláírásommal, a Semmelweis Egyetemről származó levél a
hiteles a továbbiakban is.
Továbbra is minden érdeklődőt várunk Steiner professzor  eőadására.

Üdvözlettel:

Kovács József

Dr. Kovács József
egyetemi tanár
Igazgató
Semmelweis Egyetem
Magatartástudományi Intézet
Nagyvárad téri Elméleti Tömb
1089. Budapest VIII. Nagyvárad tér 4. 2015-ös szoba (XX. emelet)
Postacím: 1428. Budapest Pf.:2
Intézeti telefon: 210-2953; 210-2955; 210-2930/56199
Mobil:+36-20-44-12-280
Email: kovacs.jozsef at med.semmelweis-univ.hu (
mailto:Emailkovacs.jozsef at med.semmelweis-univ.hu )
Honlap: http://www.magtud.hu