[MaFLa] OTDK bírálat és zsűri, jelentkezési határidő

tamas seregi seregitamas at gmail.com
Fri Jan 18 09:17:01 CET 2019

Ja, és csak hogy félreértés ne essék, mindezt úgy mondom, hogy hosszú évek
óta én vagyok a tanszéki TDK felelős, szívesen végzem ezt a munkát, eszem
ágában sincs érte plusz pénzt követelni, és munkaköri kötelességeim közé
tartozónak gondolom, hogy saját diákjainkat felkészítsem az OTDK-ra, és
megszervezzem-lebonyolítsam a tanszéki fordulót. Azt viszont egyszerűen nem
értem, hogy az országos TDK-n miért kellene ingyen dolgoznom.