[MaFLa] Cselekvés és kontextus: Képi irónia

Bárány Tibor barany.tibor at gmail.com
Mon May 13 19:39:54 CEST 2019

 Kedves kollégák,
    a BME Szociológia és Kommunikáció Tanszék és a Szavak és Tettek Műhely
(Budapest Workshop for Language in Action, ELTE BTK, vezető: Zvolenszky
Zsófia) workshopot szervez

Képi irónia

címmel.

Vitaindítók:

Bárány Tibor (BME GTK Szociológia és Kommunikáció Tanszék): Figuratív
jelentés, társalgási implikatúra, visszhang, színlelés. A verbális és a
képi irónia elméleteiről
Finta Szilvia (Szent Pál Akadémia, ELTE BTK Filozófia Intézet): Szokatlan,
különös -- ironikus? Érvek a tisztán képi irónia mellett
Fiáth Heni (Moholy-Nagy Művészeti Egyetem): Irónia két és három dimenzióban
Wunderlich Péter (Moholy-Nagy Művészeti Egyetem): I'm fine :-/ Az
ellentmondás mint irónia

Időpont: 2019. május 17. (péntek), 10:00--16:00
Helyszín: BME Szociológia és Kommunikáció Tanszék,
1111 Budapest, Egry József u. 1. E.ép
<https://maps.google.com/?q=1111+Budapest,+Egry+J%C3%B3zsef+u.+1.+E.%C3%A9p&entry=gmail&source=g>.,
704. terem

A workshop-sorozat honlapja