[MaFLa] Esszék

Tamás Pavlovits pavlovits.tamas at gmail.com
Sun Sep 6 13:24:15 CEST 2020

Kedves Kollégák, kedves Lóránt,

A magam részéről köszönöm Lórántnak a figyelemfelhívást a megjelent
könyvére.  A MAFLÁ-n sajnos viszonylag ritkán jelenik meg Lóránt üzenetéhez
hasonló, megjelent könyvekre vonatkozó figyelemfelhívások. Mivel sajnos
nincsen egy egységes honlap vagy adatbázis (legalábbis én nem tudok róla),
amely összegyűjtené a filozófiai tárgyban magyar nyelvterületen megjelenő
könyveket, ezért szerintem érdemes lenne mindig mindenkinek jeleznie ezen a
fórumon, ha megjelenik könyve. Ez szerintem nagyon hasznos lenne
mindannyiunknak, hogy ne maradjunk le egy-egy fontosabb könyvről.
Üdvözlettel
Pavlovits Tamás

Pavlovits Tamás, DSc
Egyetemi tanár