[MaFLa] Esszék

Zoltan Somhegyi zoltansomhegyi at yahoo.co.uk
Mon Sep 7 13:44:36 CEST 2020

Kedves Kollégák!

Szerintem is jó ötlet, hogy hírt adjunk egymásnak új könyvekről, örömmel fogadok minden információt. Az esztétika iránt (is) érdeklődő kollégáknak én is szeretnék beszámolni két nemrég megjelent könyvről, az egyik egy saját könyv a romok esztétikájáról, a másik pedig Max Rynnänennel közösen szerkesztett tanulmánykötet:

Reviewing the Past. The Presence of Ruins:
https://rowman.com/ISBN/9781786607614/Reviewing-the-Past-The-Presence-of-Ruins

Aesthetics in Dialogue. Applying Philosophy of Art in a Global World:
https://www.peterlang.com/view/title/71700

Üdvözlettel,
Somhegyi Zoltán