[MaFLA] Nick Riggle május 29. handout

eszter babarczy eszter.babarczy at gmail.com
Sun May 26 11:18:27 CEST 2024

Kedves Kollégák,

mint korábban írtam, május 29-én Nick Riggle (University of San Diego)
találkozik filozófus kollégákkal és beszélget a saját új esztétikájáról.
Nick készített egy handout szöveget, amit mellékelten küldök, de igyekszünk
majd néhány példányban sokszorosítva is rendelkezésünkre bocsátani.

A beszélgetés helye/ideje a MOME Master épület M019, 10 óra.

Üdv,
Eszter

--
eszter babarczy