[Kepviselok] Informatikus beszamolo

Takacs Tibor informatikus at ttkhok.elte.hu
2003. Dec. 3., Sze, 18:36:56 CET

Tárgy: Informatikus beszámoló

Tisztelt Közgyûlés!

Elõször is ezúton szeretném megköszöni mindazoknak a tisztségviselõknek a
munkáját, akik segítettek abban, hogy a ttkhok.elte.hu weboldal mindig
aktuális adatokat, és a legfrissebb híreket tartalmazza.

A ttkhok.elte.hu szerver átköltözött egy másig gépre, és így jelentõs
mértékben nõtt a gép sebessége.

Jelenleg készül egy új struktúrájú és megjelenésû weboldal, aminek
véleményezéséhez a képviselõk ötleteit is szívesen veszem.

A mindennapi rutinmunkákat is elvégeztem: felhasználók tájékoztatása,
rendszer karbantartása, frissítése, a felhasználók
és a Hallgatói Alapítvány problémáinak megoldása, fogyó eszközök
beszerzése, szervízelés, stb.

Úgy érzem az elmúlt idõszakban megfelelõen elláttam a rám bízott
feladatokat, és próbáltam mindenben segíteni a HÖK és a Hallgatói
Alapítvány munkáját.

2003. december 3.

Takács Tibor,
ELTE TTK HÖK,