[Kepviselok] beszamolo20031209

Bernat Klara clarika at ttkhok.elte.hu
2003. Dec. 4., Cs, 05:22:40 CET

A Tétékás Nyúz fõszerkesztõjének beszámolója:

Tisztelt Közgyûlés,

szeptember óta sikerült egyenesbe jönnöm, ami a feladataim elvégzését
illeti, úgy érzem, minden Nyúz, ami megjelenik, egyre jobb és jobb lesz.
Ez természetesen elsõsorban nem nekem köszönhetõ, hanem annak a csapatnak,
akik szabadidejüket nem kímélve tesznek meg minden tõlük telhetõt annak
érdekében, hogy minél színvonalasabb újságot hozhasson szerdánként a
nyomdász.
A legutóbbi közgyûlés óta kilenc szám jelent meg, melybõl azt hiszem
megismerhette minden kedves olvasó az elképzeléseimet arról, milyen
újságot szeretnék látni, mint a lehetõ legjobb információforrást
TTK HÖK-ös
kérdésekben. Úgy érzem mostanra nagyjából sikerült megvalósítanom azokat
az elképzeléseket, melyeket a pályázatomban megjelöltem, sõt, volt idõnk
arra is, hogy kipróbáljuk ezeket az ötleteket, és az arra érdemteleneket
visszavonjuk.
Megvalósítottunk egy faliújságot, amely amellett , hogy rendkívül
dekoratív, könnyen olvasható és könnyen reprodukálható is, amely akkor
lesz fontos, amikor egyszer majd utódaink szeretnének egy-egy számot
visszakeresni.
Megvalósítottunk egy tartalomjegyzéket, mely a lehetõ legegyszerûbben
segíti a tájékozódást a lapban. Megvalósítottunk egy olyan laptervet, mely
egységet ad a Nyúznak.
A sport oldalra most már minden héten érkezik annyi cikk, amennyibõl össze
lehet válogatni egy oldalra való érdekes és tartalmas cikket.
A HÖK tisztségviselõk közül Gönci Balázs, Palkó Tamás és Vizeli András is
sokszor kihasználták a Nyúz adta lehetõséget, ahogy az irodavezetõk is.
Rajtuk kívül szerkesztõségünk tagjai is sokban hozzájárultak a hallgatók
megfelelõ minõségû tájékoztatásához.
Szórakoztató rovataink közül legbüszkébb a SETIre vagyok, amely annak
ellenére, hogy teljesen új, máris nagy népszerûségnek örvend.
Örülök neki, hogy egy olyan újságnál dolgozhatom, melyet szeretnek az
olvasók, sõt, amelyet magukénak éreznek, és amely mára már TTK-sságuk
egyik szimbólumává vált.
Remélem, továbbra is támogatják munkámat, ezért kérem, fogadják el
beszámolómat,
köszönettel:
Bernát Klára
fõszerkesztõ