[Kepviselok] Deli Hali rendje

ELTE TTK HOK Tanulmanyi Elnokhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2003. Dec. 4., Cs, 11:00:54 CET

  Tisztelt Deli Hali hasznalok!

Alazatosan kerek minden erintettet, hogy igyekezzen a Deli Hallgatoi Iroda
(mely ugye foleg munkairoda) rendjere vigyazni. Ugy gondolom, boven eleg,
ha mindenki rendet hagy sajat maga utan, hogy az ot kovetok is megfelelo
kornyezetben tudjanak dolgozni, de konyorgom, mindenki szanjon ra egy
percet, hogy visszarendezze a dolgokat olyan formara, mint ahogy az
oelotte volt. Remelem nem tul nagy keres, felnott embereknek kepesnek kell
lennie erre a szornyen nehez es megerolteto munkara.

Elfogadhatatlannak tartom, hogy reggel ugy fogadjon az iroda akarkit,
hogy pizzas dobozok es kolas uvegek rengetegen kelljen atkuzdenie magat,
es a kulonbozo papirok szetszorasa sem feltetlenul javitja a kesobbi
megtalalhatosagot. Ma reggel tobb hivatalos irat is elokerult a
szemethalmok alol, kezdve egy Egyetemi Tanacs meghivoval. Meg egy
ervenyes diakigazolvanyt is talaltam, mely ki tudja, hany honapja van ott.
(Egyebkent Zsak Roberte, remelem minel elobb visszaszerzi.)

Ezt a levelet tovabbitottam az Informatikai Kar elnokenek, bizva abban,
hogy rajta keresztul minel hamarabb eljut az IK HOK kepviseloihez is.

  Tisztelettel:

                                              Vizeli Andras
                                              ELTE TTK HOK
                                         tanulmanyi elnokhelyettes