[Kepviselok] szombati faultetes....

Eva Szego HEDGEHOG at ludens.elte.hu
2003. Nov. 21., P, 08:16:00 CET

Sziasztok!
Mindenki erdeklodeset koszonom, es elnezest, hogy nem irok kulon-kulon!

Sajnos a szombati faultetes elmarad... Reklamalni, ha jol tudom, a
rektoriban lehet:(((
Azaz nem engedelyeztek. Szerintem az indok kicsit nevetseges: mar tervbe
volt veve egy egyetemi szervezesu, de arra nibcs penz! Jo vicc.

Szoval szerintem egy jo feladat lehet a vallalkozo kedvueknek, hogy ezt
atverjek! Hozzatennem, hogy a biologusok koreben ismert teny, Isepy tanar
ur a Botanikus kertben Mo. lombos faibol nevel facsemeteket (mara kesz
fak) a szoban forgo teruletre!
Anyag van, ember is akadna, csak engvedely nincs.
Hajra!

Sziasztok!
Szego Eva