[Kepviselok] Hali-lakok figyelmebe

ELTE TTK HOK Irodavezeto irodavezeto at ttkhok.elte.hu
2003. Nov. 21., P, 08:42:33 CET

Kedves Eszaki Hali lakok!

Ebben a felevben tobb valtozas is tortent az eszaki irodaban. Ezt lehet
ertekelni pozitivan es lehet negativan. En probalok minden tolem tellhetot
megtenni, hogy kicsit baratsagosabb legyen a legkor, de ehhez a ti
segitsegetekre is szuksegem van.
Nemreg vettem harom bogret, ket kedves baratomnak es magamnak. Belatom,
hogy egy onzo, bunko ember vagyok, hogy nem vettem sajat penzembol minden
kepviselonek, de nem jutott eszembe. Gondoltam, hogy hatha a jo pelda utan
mas is hoz be maganak bogret, amivel neha teazgatas kozben beszelhetjuk
meg a dolgokat, mert az ugy hangulatosabb. De nem! Ehelyett mindenki
ezeket hasznalja. Ez nem is lenne baj.
Engem nem zavar, ha barki hasznalja a bogreinket, meg akkor sem, ha eppen
ott vagyok es nem hasznalom. De kerem, tisztelettel, ha valaki iszik
valamibol, az legyen kedves mossa el utana. Nem valami bizalomgerjeszto,
hogy bejovok ket nap utan es ott rohad a bogreben egy teafilter.
Aki utal mosogatni, az hozzon maganak poharat es rohassza benne a
teafilteret! De a mas poharat mossa ki!

Koszonettel:

Morcos Babinszki Edit

Babinszki Edit				 Lőrincz Andrea
	       ELTE TTK HÖK Irodavezetők

1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A, földszint 0.75
  Nyitva tartás: Hétfő-Péntek 8.45-12.15 13,00-15.30
	      Tel: 372-2654, 209-0555/6054