[Kepviselok] [hook] Re: Tájékoztatás ELTE EHÖK tisztújításról (fwd)

ELTE TTK HOK Elnok elnok at ttkhok.elte.hu
2003. Okt. 25., Szo, 13:02:07 CEST

Úgy gondolom, hogy ez is egy olyan információ amit érdemes lehet
tudni. Kiegészítésként annyit, hogy a TTK HÖK választmánya jelölte
Szentgyörgy Józsefet az EHÖK elnöki posztért, illetve, hogy a levél
misztikus okokból az országos HÖK-ös levelezési listán került
közzétételre.

				Gönci Balázs
			    az ELTE TTK HOK elnoke
---