[Kepviselok] valasztmanyi meghivok

ELTE TTK HOK Elnok elnok at ttkhok.elte.hu
2003. Okt. 25., Szo, 14:17:51 CEST

Kedves erintettek!

Korábban már elküldtem október 28-ig a választmányok tervezett
napirendjét, most megtenném ezt a félév második felére is. Kiegészítésként
még annyit, hogy november 4-én sem lesz választmány (meg december 9-én,
amikor viszont lesz kgy, de ezt már tudjátok, BESZÁMOLÓK!), de amúgy
minden kedden december 16-ával bezárólag 18 órától a D-i épület
tárgyalójában.

A következő néhány választmány és közgyűlés várható napirendje.

Általános 1. napirendi pont minden választmány esetén: Beszámoló az elmúlt
hét eseményeiről (természetesen a választmány elején konkretizálásra kerül
minden esetben: EHÖK elnökségi, Egyetemi Tanács ülés, Egyéb inyencség)

Szeptember 30. (Közgyűlés)
1. Beszámolók (AZ UJ SZMSZ-nek megfelelően!)
2. Személyi kérdések (KT tag változás)
3. Költségvetés elfogadása
4. Egyebek (tájékoztató az ET, EHÖK közgyűlés döntéseiről, Kampusz
megállapodás)

Október 28. (Választmány)
2. Nyúz, példányszámcsökkentés 2500 db-ra, 2004-es finnanszírozása
3. Gólyabál beszámoló, elszámolás
4. ELTE nyilt nap beszámoló (hányan regisztráltak, mely iskolákból jöttek
sokan, ötletek összegyűjtése
5. Sport napok elszámolás, beszámoló (kosár és futás)
6. Albérlet (még nem működik az ETR-ben)
7. Irodavezető változás
8. Educatio
9. Egyebek (januári nyilt nap)

November 11.
2. SZMSZ módosításának megtárgyalása (nyáron több dolog is kimaradt)
3. 25órás sakk
4. Educatio
5. Jutalomkeret (meghirdetés, az új rendszer)
6. Kenuk áthozatala
7. Gólyabál (szükség esetén lesz csak)
8. Költségvetés módosítása (egyéb keret több lesz, gólyabál nem került
200 eFt-ba)
9. Egyebek

November 18.
2. Vodafon támogatás
3. Januári Nyilt nap
4. Educatio
5. Költségvetés tervezet megvitatása
6. Iroda működése
7. Egyebek

November 25.
2. Személyi (anyagi vonzatú) felelősségek tisztázása
3. SZACS-ok szerepe, (a jelenlegi szabályozást nem tartjuk be)
4.
5.
6. Egyebek

December 2.
2. Jutalomkeret pályázat elbírálása
3. Sport pályázatról elszámolás
4.
5.
6. Egyebek

December 9. (Közgyűlés)
1. Beszámolók
2. Személyi kérdések
3. 2004-es költségvetési terve elfogadása (becsült bevételi forrásokkal)
4. SZMSZ módosítások
5. Egyebek (a választmányi üléseken szokásos tájékoztatók)

December 16.
2.
3.
4. Vizsgaidőszak feladatai
5. Egyebek

Természetesen a napirendi pontok kiegészítésre kerülhetnek a későbbiek
során. A jelenlegi tervezet azt a célt szolgálja, hogy minden képviselő
nyomonkövethesse a választmány munkáját, terveit és ha valamivel
kapcsolatban úgy érzi, hogy kimarad még időben szólhasson. (gy.k.: Ami nem
került felsorolásra és kéne azt kérem jelezni az elnok at ttkhok.elte.hu
címen, ha ez nem történik meg az utólagos kötözködést, akarom mondani
jogos észrevételt ennek figyelembe vételével fogom kezelni, azaz nem
érdekelnek, ezekkel utólag kizárólag az EB-hez lehet fordulni.)

				Gönci Balázs
			    az ELTE TTK HOK elnoke
---
E-mail: elnok at ttkhok.elte.hu