[Kepviselok] (no subject)

Bebrevszky bebrevszky at freemail.hu
2004. Aug. 4., Sze, 21:25:55 CEST

Kedves Balázs, Tiborg, Szultán!!

Köszönöm gyors válaszotokat, ami igazán megnyugtató és korrekt volt.
Azt hiszem, hogy kommunikációs problémák miatt, hittétek, hogy én
provokatív rámadást kezdeményezttem, ez talán inkább ilyedt,
figyelmeztetô. kemény felszólalás volt. Nem akartam senkit
megbántani, vagy ilyenek. Korrekt képet akartam kapni, lévén
elolvastam az elnöki beszámolót és kicsit mondhatom megilyedtem. Ez
a beszámoló nem ad túl nagy képet arról, hogy komoly munka is folyik,
és hogy pl, tudjátok, hol a maradék pénz az EHÖK nyert és részben
szétosztott, részben fénymásolót vásárolt pénzbôl. Meg egy pár helyen
tényleg nem egy komoly beszámoló ez, de lehet rajta változtatni, hogy
komoly, és hiteles beszámolót tudjatok írni. Amiben lényeg és nem
hablaty van.

Nos szívesen veszem, ha segíthetem munkáétokat az ELTE HÖK-be,
mert szeretem ezt csinálni, és mert van tapasztalatom is.

Nos ennyit egyenlôre. Azért írok ilyen késôn, mert most jutott idQm
átgondolni a válaszom.

Remélem, senkit nem bántotta meg, üdvözlettel,

                   Bebrevszky Dániel
                        HÖOK FEB
                     70-33-99-456
       e-mail: bebrevszky at freemail.hu