[Kepviselok] PR

Palko Tamas yeti at ttkhok.elte.hu
2004. Dec. 15., Sze, 03:07:08 CET

Tisztelt Képviselõk!

Tudom, úgy gondoljátok, hogy nem vagyok alkalmas a feladatra - hiszen pár
példát tudok mondani arra, hogy az elveket ti is szeretitek figyelmen
kívül hagyni. S azt gondolom, hogy ha esetemben nem vagytok hajlandó az
elveitekkel ellentétes döntést hozni, akkor az azt jelenti, hogy
személyemmel van kifogásotok.

Alapesetben azt gondolom, hogy van egy feladat, amelyet el kell végezni,
de jó ideje senki nem csinálja meg úgy, ahogyan az kellene, mint például a
hirdetésszervezés, arculat kialakítása. Van továbbá egy balek, aki a ráérõ
idejét arra szánná, hogy az alapokat elindítsa, hogy az átmeneti idõszak
végén a már megkezdett munkát - amennyiben úgy gondolja az Önkormányzat,
hogy az megfelelõ - átadhassa a Közgyûlés által megnevezett embernek.
Amit sajnálok, hogy senki nem tételezte fel, hogy alkalmas lennék erre a
posztra - és ezzel kapcsolatban senki nem tett fel kérdéseket, pedig
készültem, csak nem akartam azt a látszatot kelteni, hogy mindenféleképpen
rá akarom magam tukmálni a közgyûlésre.

Ennek ellenére mindenféleképpen szeretném ismertetni a Tisztelt Közgyûlés
tagjaival elképzeléseimet, hogy megismerje álláspontomat a témával
kapcsolatban. Pár napon belül részletes tervet is küldök. Bízom abban,
hogy a mai napon történtek ellenére megváltozik a véleményetek.

Alábbiakban szeretném felvázolni a február 22-ig tartó idõszakra a
Hallgatói Önkormányzat PR tevékenységét.

1. Nyílt Nap:
CD megjelentetése, Tétékás Tükör megjelentetése, Szórólapok (nagy színes),
illetve szakos ismertetõk elkészítése (ahol kell). Standtervek (szakos,
hökös, nyúzos, kollégiumi, szociális, felvételi, alapítvány) látvány és
berendezésigények, kellékek, résztvevõk. Igazolások kiadása, elõadások
megszervezése, teremigény, berendezésigény.

2. Vezetõképzõ:
Programterv, pr feladatok megbeszélése közös ötletelésen, kérdõívek
elõzetesen kiküldve pr specifikus kérdésekkel. Nyúz, mint a HÖK PR-jának
egyik eleme.

3. PR termékek, szolgáltatások:
A HÖK infrastruktúra kihasználása szolgáltatások kialakításával és ezek
reklámozásával. A már meglévõ szolgáltatások rendbetétele, átgondolása,
hatékonyabbá tétele. Termékek beszerzése és terjesztése.

4. Források bevonása:
Külsõ kerületi cégek, illetve multinacionális budapesti cégek megkeresése
hirdetések miatt. A médiaajánló aktualizálása.

Tisztelettel:
--
Palkó Tamás
palko.tamas at ttkhok.elte.hu