[Kepviselok] PR

Szilagyi Zoltan szultan at ttkhok.elte.hu
2004. Dec. 15., Sze, 13:26:49 CET

Yetti!
 Amiert nem tamogatnalak:
 - Regota vagy mar a HOKben. Regi motoros. De a legtobb tisztsegednel
problemak voltak bizonyos ido utan nem foglalkoztal az adott temaval elge,
vagy nem volt ra idod. Evelejen pl meg aktiv EB voltal mst meg inkabb
alkalom szeru vagy, vagy van kedved vagy nincs. Radasul ha vki elvalall
egy tisztseget 1 evre az vigye vegig!
Ide oda ugrandozol. Az hogy van vkinek ideje es kedve nem az jelenti hogy alkalmas ra. lasd Tatar Agoston
pl. de ez extrem dolog.
 A programodhoz: Regi simak alapjan mondjuk a dolgokat tokeletes PR
szoveg. De mogotte nezve a dolgoknak, ugyanazt csinalnad, nemlatom a fejlodesi
lehetoseget ezen a teruleten. Es ismerve teged majd valahogy lesz tipusu
ember vagy, aki masok otleteibol epit legtobbszor, viszont infomaciot jol
rendszerezz.

Szultan