[Kepviselok] Deli hallgatoi iroda

Kommunikációs és Szervezõ Elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2004. Dec. 16., Cs, 18:18:39 CET

Tisztelt Kepviselok!

A tegnapi folyaman rendbetettuk a deli hallgatoi irodat, amit gondolom oly
sokan ismertek es eloszeretettel hasznaltok is.
Arra keresemre, hogy jo lenne nehany segitokesz ember, tulajdonkeppen
senki nem valaszolt.
Sot, elarulom nektek, hogy a megadott intervallumban senki nem is jart az
iroda kozeleben es ilyen gyorsan se lattam meg kiuurulni, mint akkor,
mikor kijelentettuk, hogy most biz' pakolas lesz....jo, mi? Bar en nem
igazan oromkodtem.
Mindez annak a tukreben, hogy neha tumultus van az irodban es mindenki
hasznalja, finoman szolva is meglepo.Bar gondolom, mint mar oly sok munka
alatt, mindenki most irt ZHt, potZHt, beaadandot es most jott a videki
nagyi is latogatoba.(A beteg pincsit se felejtsuk el!) Csak gondoltam
megemlitem ezt a segito szandekot es munkavagyat, hogy megvillantsam a TTK
HOKben dolgozo, aktiv es szorgos emberek hozzaallasat az egesz
hokososdihez.
Valamelyik nap azon gondolkodtam, hogy van, nem is egy olyan kepviselo,
aki havonta 1szer, szoval leirom, hogy ertsetek, havonta EGYSZER jar be a
haliba. Az ilyen emberek szerintem nagyon jol el tudjak latni a hallgatoi
erdekkepviseletet, naprakeszek ha barki hozzajuk fordulna az uszkve tobb
ezer TTKs hallgato kozul...
Mindez femjelzi az onkormanyzat egeszet sajnos, es azon emberek munkajat
is, akik le is tesznek valamit az asztalra es azt a vonalat kovetik, amit
maguk kepviselove jelolesukkor vallaltak.
Szummazva ezt a kis elso felindultsagombol elkovetett szosszenetet, annyit
szeretnek elmondani, hogy jo lenne, es akinek nem inge, ne vegye magara,
ha elgondolkodnatok azon, hogy mivel is tudtok hozzajarulni a HOK
munkajahoz es ahhoz, hogy normalisan tudjunk dolgozni, ha kell...es
annyira sokszor nem kell, senki nem szakadt meg bele.
Lemondani pedig nyugodtan le lehet, senki nem tiltja meg, asszem.

Komm. és Szerv. Eh.

Ui: Csupor Mariannak es Adamnak koszonom a segitseget a deli hali
renberakasaval kapcs.Es arra kernem a tobbieket, hogy tartsanak rendet es
ne minositsek meg azzal is magukat es a mi munkankat, hogy ismet kuplerajt
hagynak maguk utan!