[Kepviselok] Deli hallgatoi iroda

rekop99 at ttkhok.elte.hu rekop99 at ttkhok.elte.hu
2004. Dec. 16., Cs, 19:45:58 CET

Tisztelt Képviselõtársaim, Tisztelt Szervezõi E.H.!

Teljes mértékben igazad van, és én erre a mentalitásra már hónapok óta,
próbálok rámutatni, egyes képviselõkkel szemben!Néhányan,és most pontosan tudja az akirõl szó van, hogy már-már
gusztustalan módon pofátlanúl adja elõ magát a HÖK-ön belül! Jutalomkeret,
számítógép, karácsony ,Telefonálás,Hallgatói iroda... De ez csak annak jár
aki csinál is valamit, legalábbis ilymódon csak az zsákmányolja ki a
szervet aki tesz is valamit!Remélem most már észbe kapunk, bár nekem egyik keményhangvételû levelem
sem érte el a célját, ezért gondolom Fecó levele is eltûnik a hasztalan
e-mailok dimenziójába!Sportbiz.