[Kepviselok] Informatikus beszamolo

Takacs Tibor informatikus at ttkhok.elte.hu
2004. Jún. 28., H, 10:21:51 CEST

Tárgy: Informatikus beszámoló

Tisztelt Közgyûlés!

A legfontosabb változás az év folyamán, hogy elkészült az új weboldal. A
megvalósítás oly módon történt, hogy a domináló színek bármikor, néhány
perces munkával megváltoztathatóak, így a késõbbiekben, tetszõlegesen
alakítható.

Az új weboldallal együtt egy apróhirdetési rendszer is elindult, melynek
segítségével albérletet, tanárt lehet találni, vagy jegyzeteket eladni,
vásárolni.

Ezen kívül igyekeztem a számomra elküldött anyagokat a lehetõ leggyorsabban
feltenni a weboldalra.

Az év folyamán a ttkhok.elte.hu szerver átköltözött egy másig gépre, és így
jelentõs mértékben nõtt a háttértár mérete, és a gép sebessége.

Beszerzésre, és beüzemelésre került egy új asztali és egy hordozható
számítógép.

A mindennapi rutinmunkákat is elvégeztem: felhasználók tájékoztatása,
rendszer karbantartása, frissítése, a felhasználók problémáinak megoldása,
fogyó eszközök beszerzése, stb.

Úgy érzem az elmúlt idõszakban megfelelõen elláttam a rám bízott
feladatokat, és próbáltam mindenben segíteni a HÖK munkáját.

Ezúton szeretném megköszönni mindazoknak a tisztségviselõknek a munkáját,
akik segítettek abban, hogy a ttkhok.elte.hu weboldal mindig aktuális
adatokat, és a legfrissebb híreket tartalmazza.

2004. június 27.

Takács Tibor,
ELTE TTK HÖK,
informatikus