[Kepviselok] Informatikus beszamolo

Polgar Peter Balazs sirpepe at ikhok.elte.hu
2004. Jún. 29., K, 08:57:35 CEST

Sziasztok,

nem biztos, hogy az en tisztem ezt itt megjegyezeni, de takacs Tibor az
elmult evben az IK HOK reszere is ellatta a szerver adminisztraciot,
illetve a userek felugyeletet (egyenlore meg nincs sajat szerverunk, ezert
volt/van erre szukseg), ezert kerem a TTK HOK Kozgyuleset, ezt is vegyek
figyelembe az Informatikusu beszamolo elfogadasakor. Illetve ezuton is
szeretnem megkoszonni a TTK HOK segitseget ebben a kerdesben (is).

	 Polgar Peter Balazs
	az ELTE IK HOK elnoke