[Kepviselok] Beszámoló

dellacroce neill kicsieverest at freemail.hu
2004. Nov. 9., K, 12:41:59 CET

Tisztelt Közgyűlés!

Megválasztásom óta folyamatos változásokat eszközöltünk a sportélet
egyes területein. Természetesen megmaradtak a régimederben
csörgedező események, mint például a foci bajnokság, vagy az 5vös
5km-es futás. Az idén októberben megrendezett sport események,
mind nagyobb sikerekkel zárultak mint az azt megeleőző évi ugyanezen
események, ebben az időpontban. A TTK kosár Jam, és zsákoló
versenyen majd 40 enber tette tiszteletét, ami majdnem rekordnak
számít ismerve a hátráltató tényezőket. Sikeresnek lehetett mondani,
az 5km-es futást is, hisz a kezdeti nehézségek (szervezés, PR, egyes
tagok dolgozni nem akarása) ellenére majd 80 embert mozgatott meg,
azon az esős késői októberi napon. Az előre megtervezett
szkanderverseny kudarcainak okairól, a közgyűlésnek beszámolok.
Rengeteg ötlet van még a fejben, de beleütköztem egy előre nem
kalkulált tényezőbe, méghozzá abba, hogy a hallgatói önkormányzat
egyes tagjai nagyon inaktívak (tisztelet a kivétel)! Ezt előzetesen nem
láthattam, ami igen csak megnehezítí  a munkámat. Ez azt vonja maga
után, hogy külső embereket kell alkalmazni, ami pénz. Pénzt viszont
erre nem kapok ezért szinte lehetetlen valmit is 100%-osan
megcsinálni. Kérem ,hogy erről az átfogó probrémáról részletesen is
térjünk ki a közgyűlésen.
 Visszatérve a beszámolómra, eddigi munkám során nagyon fontos
kapcsolazokat ápoltam, és építettem ki. rendszeresen konzultálok a
kari sportvezetőkkel, és majdnem, hogy napi kapcsolatban vagyok az
EHÖK sportbiztosokkal. November 17.-ére meghívást kaptam a
Budapesti Egyetemi Főiskolai Sportszervezetek konferenciájára, amiről
részletes beszámolót adok, ha lesz érdeklődés. A jövő beli
elképzeléseim kapcsán remélem megkapom a megfelelő együtt
működést. Még az idény folyamán remélem leesik a hó mert tervbe van
egy havas móka a télisportok kedvelőinek. A jövő félév a pályázatok
féléve lesz. Már tettem az irányba lépéseket, hogy a lehető legnagyobb
összeget kapjuk a rektori hivataltól.Ebbe nagyon sok ember segítségét
megkapom, és ezért külön köszönet nekik. Mivel a sport közös ügyünk,
ezért nyomatékosan kérek mindenkit, hogy ne vegyük félvállról ezt
a "tárcát". A távolabbi jövőről csak annyit, hogy elindult a szervezése
minden idők egyik legnagyobb szabású Eötvös napok
megrendezésének, ahol az előzetes tervek alapján amerikai
futballisták, Olimpiai bajnokaink és más népszerű sportok teszik
tiszteletüket. Remélem a közgyűlés a beszámolómat elfogadja, és
várom a sporthoz, illetve a személyemhez fűződő kérdéseket.
Mindenkinek kívánok jó munkát, és kitartást a jövőbe!
Tisztelettel Rekop György TTK Sportbiztos