[Kepviselok] Beszámoló

rekop99 at ttkhok.elte.hu rekop99 at ttkhok.elte.hu
2004. Nov. 9., K, 12:57:29 CET

Tisztelt Közgyûlés!

Megválasztásom óta folyamatos változásokat eszközöltünk a sportélet
egyes területein. Természetesen megmaradtak a régimederben
csörgedezõ események, mint például a foci bajnokság, vagy az 5vös
5km-es futás. Az idén októberben megrendezett sport események,
mind nagyobb sikerekkel zárultak mint az azt megeleõzõ évi ugyanezen
események, ebben az idõpontban. A TTK kosár Jam, és zsákoló
versenyen majd 40 ember tette tiszteletét, ami majdnem rekordnak
számít ismerve a hátráltató tényezõket. Sikeresnek lehetett mondani,
az 5km-es futást is, hisz a kezdeti nehézségek (szervezés, PR, egyes
tagok dolgozni nem akarása) ellenére majd 80 embert mozgatott meg,
azon az esõs késõi októberi napon. Az elõre megtervezett
szkanderverseny kudarcainak okairól, a közgyûlésnek beszámolok.
Rengeteg ötlet van még a fejben, de beleütköztem egy elõre nem
kalkulált tényezõbe, méghozzá abba, hogy a hallgatói önkormányzat
egyes tagjai nagyon inaktívak (tisztelet a kivétel)! Ezt elõzetesen nem
láthattam, ami igen csak megnehezítí  a munkámat. Ez azt vonja maga
után, hogy külsõ embereket kell alkalmazni, ami pénz. Pénzt viszont
erre nem kapok ezért szinte lehetetlen valmit is 100%-osan
megcsinálni. Kérem ,hogy errõl az átfogó probrémáról részletesen is
térjünk ki a közgyûlésen.
Visszatérve a beszámolómra, eddigi munkám során nagyon fontos
kapcsolazokat ápoltam, és építettem ki. rendszeresen konzultálok a
kari sportvezetõkkel, és majdnem, hogy napi kapcsolatban vagyok az
EHÖK sportbiztosokkal. November 17.-ére meghívást kaptam a
Budapesti Egyetemi Fõiskolai Sportszervezetek konferenciájára, amirõl
részletes beszámolót adok, ha lesz érdeklõdés. A jövõ beli
elképzeléseim kapcsán remélem megkapom a megfelelõ együtt
mûködést. Még az idény folyamán remélem leesik a hó mert tervbe van
egy havas móka a télisportok kedvelõinek. A jövõ félév a pályázatok
féléve lesz. Már tettem az irányba lépéseket, hogy a lehetõ legnagyobb
összeget kapjuk a rektori hivataltól.Ebbe nagyon sok ember segítségét
megkapom, és ezért külön köszönet nekik. Mivel a sport közös ügyünk,
ezért nyomatékosan kérek mindenkit, hogy ne vegyük félvállról ezt
a "tárcát". A távolabbi jövõrõl csak annyit, hogy elindult a szervezése
minden idõk egyik legnagyobb szabású Eötvös napok
megrendezésének, ahol az elõzetes tervek alapján amerikai
futballisták, Olimpiai bajnokaink és más népszerû sportok teszik
tiszteletüket. Remélem a közgyûlés a beszámolómat elfogadja, és
várom a sporthoz, illetve a személyemhez fûzõdõ kérdéseket.
Mindenkinek kívánok jó munkát, és kitartást a jövõbe!

Tisztelettel Rekop György TTK Sportbiztos