[Kepviselok] szoceh beszamolo

ELTE TTK HOK Kulugyi Biztos kulbiz at ttkhok.elte.hu
2004. Nov. 16., K, 13:14:35 CET

Íme a külügyi biztos beszámolója.
bocs a késésért:

Tisztelt Közgylés

Elször is szeretném leszögezni, hogy tisztában vagyok vele, hogy munkámat
nem végeztem kellö aktivitással az utóbi egy hónapban. Nem szeretnék
magyarázkodni, hogy miért nem, és hogy mit kellet volna tennem. Mindennek
ellenére azért úgy érzem, hogy néhany dolgot mégis csináltam én, és néhány
dolgot mégis csinált a külügyes csoport.
A tanév elején nagy lelkesedést láttam a külügyi csoport tagjaiban, és jó
volt, hogy össze tudtam hozni két külügyi csoport megbeszélést. Ez a
szám kevés. Ez java részt az én hibám, ezt elismerem. Egy fontos momentumnak tartottam a
patrónus program ötletét, ami nem szerény személyemhez, hanem inkább a
külügyes csapathoz tartozik, és sajnos ebben a félévben nem került igazából megvalósításra.
Személyes eredményeim elismerem, nem töltenek meg igen hosszú listát. Azt
hiszem, fontos megjegyeznem, hogy jó kapcsolatot alakítottam ki az EHKB
többi tagjaival, s sikeremnek tartom, hogy szintén jó kapcsolatot alakítottam ki
a WAYS (World Academy of Young Scientists) szervezettel. Ezenkívül elkezdtem felvenni a kapcsolatot
a kari ERASMUS koordinátorokkal is.
Azt hiszem, tartozom jópár bocsánatkéréssel. Szeretném a külügyi csoport
munkáját az elkövetkezõ idõben egy kicsit jobban ösztönözni, ezért
szeretném felajánlani egyhavi biztosi fizetésem egy nemzetközi estre. Ez lehet, hogy
kevés, de remélem, mutatja jószándékom a munkám további aktívabb folytatására.

					      Oroszlány László ELTE TTK
  						   külügyi biztos