[Kepviselok] beszámoló

rekop99 at ttkhok.elte.hu rekop99 at ttkhok.elte.hu
2004. Okt. 2., Szo, 18:18:42 CEST

Tisztelt Képviselõ társaim!
A Nyári záró-alakuló közgyûlés óta nem történt jelentõs mozgás a sport
terén!Néhányat azonban kiemelnék eddigi munkáim közül:Kidolgoztam a TTK sportösztöndíj rendszerét amit a KÖB elfogadott, és még
az IK-hök is alkalmazott.Tárgyalásokba kezdtem a Beac, és más sportszövetségek  vezetõivel
létesítmény ügyekben.Kezdeményeztem az ELTE karok együttmûködését, amit a jövõben
nyomatékosítani szeretnék.A hallgatók felvilágosítása a kötelezõ illetve nem kötelezõ sportolási
lehetõségekrõl,a nap 24 órájában!(volt rá precedens :)  )Októbertõl beindul a sport ugymond kézzelfogható része is:
október 4. foci bajnokság
október 12. Elte kosár jam, és zsákoló verseny
október 14. 5vös 5km-es futás
november 9. szkander verseny
november 16. sakk verseny
november 26. Sportintézmény látogatási körút
november  ?. Karok foci válogatottjainak találkozói(Ez nem rajtam múlik)
december  ?. ha leesik a hó akkor egy havas buli a normafánál.
(Az idõpontok még nem véglegesek, illetve bõvülhet, vagy ne adja Isten
csökkenhet ez a lista.)Bár ilyenkor nem kell beszámolni, legalábbis eddig nem kellet, remélem
mindenki elfogadja, és támogatja a jövõbeli elképzeléseinket... Mert a
sport közös ügyünk!
Üdvözlettel Rekop György TTK-hök sportbiztos