[Kepviselok] ODK-Velemeny

ELTE TTK HOK Tanulmanyi Elnokhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2005. Ápr. 2., Szo, 18:42:41 CEST

Sziasztok!

Csak szeretném pár helyen kiegészíteni Fecó élménybeszámolóját.

> Ezen vettunk reszt az ELTE TTK reszerol Vizivel, Olgival es az utolso
> elotti napon Oroszlany Laci is csatlakozott hozzank. (Az IK es TTK-n kivul
> senki mas nem kepviselte az ELTE-t, ami azt hiszem szepen jellemzi
> oket...)

Azért volt két dekoratív lányka a TÓFK-ról, Szabados Eszter, az általános
alelnökük, és Nagy Andrea, a külügyi alelnökük. Jó sokat beszélgettek az
attasé úrral ;).

> A programok szinesek,erdekesek es mindenekelott hasznoask voltak.
> Gorog Ibolya eloadasa nyitotta  a konferenciat-remelem ot senkinek nem
> kell bemutatni (az orszaggyules volt protokollfonoke,12 even at)

A miniszterelnöki hivatal protokollfõnöke volt, csak a történeti hûség
kedvéért :).

> ...Pozvai Zsolt Develor elnoke tartottak a fobb eloadasokat.

A Develor Rt. Magyarországon a legnagyobb tréner és tanácsadó cég. A
vezérigazgató elõadását hallgatva, talán nem véletlenül. Teljesen profik.
Megdöbbentõen. Hihetetlenül.

> Aztan ez megvaltozott, nagyon is.

A külügyes része abszolút nem érdekelt, viszont az a része, hogy hogyan
lehetünk hatékonyabb, jobb HÖK, milyen irányban kellene megváltoztatnunk
a saját és mások hozzáállását, az mindenképpen megérte.

> Ez a par sor sajnos eleg rovid, hogy mindent leirjak, csak itt-ott
> belekaptam, de mindenkinek melegen ajanlhatom a kovetkezo ODK-t mert
> nagyon hasznos es tartalmas volt. Nem is beszelve a kapcsolodo,
> szorakoztato, esti programokrol, amik aztan szinten jok voltak...ugy
> emlekszem :).

Na ja, az esti bulik...

Érdekes volt, hogy pl. a Veszprémi egyetemrõl vagy 11-en itt voltak, és
egy részük nem is hökös, csak sima nemzetközi kapcsolatok szakos hallgató
volt. Sõt, volt, aki ilyen minõségében már másodszorra jött el, pedig még
csak másodéves.

Sõt, eredetileg Veszprémbõl kétszer ennyien tervezték eredetileg, hogy
eljönnek.

Csatlakozom Fecóhoz, nagyon intenzív gondolatébresztõ volt, csak ajánlani
tudom én is mindenkinek a következõt.

A kedvencemet hadd mondjam el a végén: Veszprémben az egyetemen az öt kar
irodája egy helyen van, mindenki foglalkozik mindenkivel, sõt, az ottani
képviselõk kötelezve vannak arra, hogy az irodában töltsenek hetenként egy
meghatározott idõmennyiséget. Nálunk is be kellene vezetni :).

Üdv:

Vizi