[Kepviselok] ODK-Velemeny

Kommunikációs és Szervezõ Elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2005. Ápr. 3., V, 01:49:13 CEST

No jo, de ha mar igy belementunk, a miniszterelnoki hivatal protokoll
szempontjabol akkor meg az orszaggyuleshez tartozott (tehat mind1, hogyan
hivod, akkor meg 2 neve letezett), csak Orban idejeben lett kulon m.elnoki
protokolliroda es mint tudjuk, Gorog Ibolya akkor lett elbocsatva.
Csak a huseg kedveert...:)

> Sziasztok!
>
> Csak szeretném pár helyen kiegészíteni Fecó élménybeszámolóját.

> Azért volt két dekoratív lányka a TÓFK-ról, Szabados Eszter, az
> általános alelnökük, és Nagy Andrea, a külügyi alelnökük. Jó sokat
> beszélgettek az attasé úrral ;).

Es mint maskor is, massal nem is.Ok nem vegyulnek a por nep koze.

--
Ónodi Ferenc

ELTE TTK HÖK
Komm. és Szerv. elnökh.