[Kepviselok] ODK-Velemeny

ELTE TTK HOK Kulugyi Biztos kulbiz at ttkhok.elte.hu
2005. Ápr. 3., V, 10:14:35 CEST

Ha már így kiegészítgetjük egymást akkor azért még azt is megjegyzem hogy
a Bélik Marci is lentvolt egy rövidke elõadás/workshop moderálás ereéjig..
márcsak azért mert valamilyen szempontból a "fõnököm" (EHKB)

A másik hozzáfûzni valóm meg az volna hogy a Develor amint Pozvai Zsolt
elmondta tart olcsón is tréningeket.. lehet hogy érdemes lenne
elgondolkozni azon hogy meghívjuk õket vezetõképzõre.. esetleg õk is
tarthatnák..

üdv

laci