[Kepviselok] választások

ELTE TTK HOK Tanulmanyi Elnokhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2005. Ápr. 16., Szo, 10:20:06 CEST

Kedves képviselõk!

Április 12-én a választmány megválasztotta a Választási Bizottság tagjait,
Csapó Olgát, Pap Zsófiát és engem, mivel egyikünk sem szándékozik
képviselõnek indulni jövõre.

15-én megbeszélést tartottunk, és megszerkeszettük a jelentkezési lapot,
illetve meghatároztuk a határidõket, ezeket ismertetném.

A jelöltállítási idõszak április 29, péntek 12.00-ig tart. Eddig lehet
leadni a Haliban a jelentkezési lapokat, amelyeket a Haliban, illetve a
honlapon lehet megtalálni.

A választást magát a következõ hétre terveztük, május 2-6-ig elsõ körben,
aztán majd meglátjuk, hogyan gyûlnek a szavazatok. Az érvényességi küszöb
az összes hallgató 25%-a.

Üdv:

Vizeli András