[Kepviselok] választások

Gonci Balazs Attila gonci at elte.hu
2005. Ápr. 18., H, 14:32:07 CEST

Kedves Választási Bizottság!

Korábbi emlékeim szerint lehetősége volt a képviselők jelölteknek pár
mondatban bemutatkozniuk. Ha ez idén is így lesz, akkor az csak a májusi
első Nyúzba kerülhet be, miközben a választás már hamarabb elkezdődik, ez
nem tűník nekem túl szerencsésnek. Azt javaslom, hogy ha még lehet rajta
módosítani, akkor szavazni csak az említett hét szerdán délutántól
lehessen, egészen a rákövetkező hét végéig és ha kell, akkor ezt
hosszabbítsa meg a bizottság.

Gönci Balázs