[Kepviselok] Lagymanyosi bal-2005.02.25.

Kommunikációs és Szervezõ Elnökhelyettes szerveh at ttkhok.elte.hu
2005. Feb. 3., Cs, 20:55:32 CET

Szia!

KOszi, hogy irtad, mert en kifelejtettem a levelbol.
Van/volt(meg nem tudom, ez nem rajtam mulik)egy olyan elkepzeles, hogy aki
feb.15-ig megveszi a jegyet, az reszt vehet egy 4-6 alkalmas tanfolyamon.Ezt az otletet meg persze lehet finomitani/valtoztatni,varom akkor a
javaslatokat!
feco

--
Ónodi Ferenc