[Kepviselok] (nincs tárgy)

ELTE TTK HOK Kulugyi Biztos kulbiz at ttkhok.elte.hu
2005. Feb. 15., K, 15:49:44 CET

Beszámoló

A vizsgaidõszakom elhúzódása miatt elég hosszú idõ kiesett számomra, ehhez
képest a vizsgaidõszak vége óta elkezdtem foglalkozni az eddig meg nem
csinált dolgaimmal. Elsõsorban rendet raktam a levelesládában, a külföldi
hallgatók könnyebb elérése érdekében ûrlapot juttattam el a Nemzetközi
Titkárságra, hogy ha egy külföldi hallgató szeretné hogy valamelyest a hök
tudjon róla akkor szolgáltasson be némi információt magáról a höknek.
Az engem megkeresõ diákok java (ez nem túl sok ember az elmúlt két
hónapban kb 10 ember keresett) konkrét anyagi támogatást szeretne kapni a
HÖK-tõl. Sajnos mivel nincs olyan ösztöndíj se a TTK-n se az egész
egyetemen csak a szokásos egyszeri tudományos kultúrális és sport ösztöndíjat
tudom nekik javasolni (ez igen kevés pénz például akkor ha valaki
Amerikába akar saját zsebbõl nyári gyakorlatra menni, márpedig az egyik
érdeklõdõnek ilyen problémája volt.) Ezért szeretném javasolni egy kicsit
magasabb összegû szigorúbb pályázati kritériumokkal rendelkezõ egyszeri
ösztöndíj létrehozását. Külügyes esemény volt ezen kívül még a
vezetõképzõn egy rövid munkacsoportos beszélgetés. Ezen elhatározás
született az IK és a TTK külügyi csoportjának szorosabb együttmûködésérõl,
mely keretein belül szeretnénk két kiadványt a hallgatók rendelkezésére
bocsátani. Egyet a magyar hallgatók számára külföldi lehetõségekkel, s egy
"Lágymányos Guide" kiadványt külföldi hallgatók részére.

					      Oroszlány László
					   ELTE TTK külügyi biztos