[Kepviselok] beszamolo

ELTE TTK HOK Titkar hoktitkar at ttkhok.elte.hu
2005. Feb. 13., V, 00:17:11 CET

Tisztelt Kozgyules!

Az elmult kozgyules ota erdemleges valtozas nem allt be a szokasos titkari
feladatokban, es azok ellatasaban. Bar felhalmoztam kb. egy napnyi munkat
ado iktatnivalot, de ezen torlodas a szorgalmi idoszak kezdetevel
megszuntetesre fog kerulni.

Apro valtozas, hogy a valasztmanyi emlekeztetok leadasa es megjelentetese
nem szamottevo mertekben, de kozelebb kerult az eredetileg megszabott
idopontokhoz, torekszem ra, hogy ez a folyamat ne vegyen mas iranyt.

Bar nem tartozik szorosan titkari feladataimhoz, de ugy erzem beszamolom
reszet kell, hogy kepezze, hogy reszt vettem az SzMSz bizottsag
munkajaban, igy remelhetoleg reszben en is hozza tudtam jarulni ahhoz,
hogy az Onkormanyzat hatekonyabban mukodhessen egy olyan SzMSz altal,
amelyet nekem tokeletesen ismernem kell majd. :)

Be kell meg vallanom, hogy hianyoztam egy Valasztmanyrol.

Tisztelettel:
Orban ADam
ELTE TTK HOK Elnok