[Kepviselok] beszamolo

ELTE TTK HOK kollegiumi biztos kollbiz at ttkhok.elte.hu
2005. Feb. 15., K, 12:50:45 CET

Kollégiumi biztos beszámolója

			Tisztelt Képviselõk!

November-december: heti/kétheti gyakorisággal voltak KÖSZ ülések,
melyeken egy kivételélvel (ekkor TTK HÖK Közgyûlés volt) részt vettem.
A decemberi OHÜB ülésen képviseltem a TTK HÖK-öt.
Aktuális problémák: díjemeléses tárgyalások, 500 ft-ok elköltése,
gazdasági kimutatás elemzése.

Vizsgaidõszak: két KÖSZ ülés volt, az egyiken én, másikon megbízottam
vett részt.
Aktuális problémák: Kerekes úti férõhelyek további bérlése, díjemelés
(mikortól, milyen mértékû, differenciált legyen-e, felmerült továbbá a
kétlépcsõs emelés kérdése, mely szerint márciustól lenne egy 500 Ft-os
emelés, majd szeptembertõl egy nagyobb összegû), Budaörsi Napok,
letöltések szabályozása.

A felmerülõ problémákkal folyamatosan foglalkoztam (emailek megválaszolása,
kollégiumi díj beszedésével kapcsolatos problémák, stb). A KCSSK KDB
ülésein rendszeresen részt vettem.

		Csupor Mariann
	   TTK HÖK Kollégiumi Biztos