[Kepviselok] Beszámoló

seal at ttkhok.elte.hu seal at ttkhok.elte.hu
2005. Feb. 13., V, 17:30:26 CET

Tisztelt Képviselõk!

Földtudományi Szakterületi Csoport Beszámolója!

Megválasztásom után (július) az elsõ igazán fontos esemény az elsõsök
beiratkozása volt nyár végén. Szerencsére elég embert tudtunk
összeszedni, rendben lezajlott a beiratkozás és utána a
tanszék-látogatások is.

Nyáron voltak a gólyatáborok. Elmaradhatatlan az afterparty, melyre
szeptember végén került sor. A szervezéshez nem kellett sok ember. Több
helyet is megnéztünk, az árak elég változóak voltak. Végül a Desperados
mellett döntöttünk közösen. Sikeresnek mondhatjuk a bulit, sok hallgató
jött el és utólag is jókat hallottunk vissza.

Október elején volt az elsõ Nyílt Nap. A szacsba 7 szak tartozik és nincs
minden szakból képviselõ, ez kicsit nehézkessé tette a dolgom, de ez a
feladatom, így szép sorban felkerestem a szakokon azokat az embereket,
akik a Nyílt Napért felelõsek. Tanárok nagyon segítõkészek voltak. A
standoknál a képviselõk többsége is aktív volt.

Decemberben volt az Educatio. Nem volt a legszerencsésebb, hogy
szombat-vasárnap volt, fõleg, hogy ZH idõszakban, de így is mind a
két nap 2-2 fõ képviselte a szakterületünket. Itt is jelen voltak oktatók,
akik ismételten nagyon aktívak voltak, olykor jobban, mint mi képviselõk.

Januári Nyílt Nap kicsit rossz idõpontban volt, mivel a szakterületi
képviselõk közül öten vizsgáztunk aznap, így 3-4 emberrel képviseltettük
magunkat. Mind a két Nyílt Napon tudtunk olyan hallgatókat is segítségül
hívni, akik nem képviselõk. Külön köszönet Nekik!

A félév során három szacs gyûlést tartottam, a fontosabb események elõtt.
A gyûléseken meg tudtuk beszélni a programokat, mi a teendõnk az
elkövetkezõ idõre, stb.
Úgy érzem, hogy az információáramlás nem volt a legmegfelelõbb a
képviselõink között. Többször kérdeztem tõlük, hogy mik voltak
azokon a gyûléseken, ahova delegáltuk õket. Néhány mondatban el is
mondták. Úgy érzem, hogy a képviselõk nincsenek tisztában, hogy a
választmányon mikrõl beszélünk, döntünk, stb. Így az elõzõ választmánytól
kezdve minden héten küldök a szacs-omba tartozó képviselõknek egy
"beszámolót" a választmányról. Az elsõ tájékoztató már ki lett küldve,
remélem, így nagyobb rálátásuk lesz a dolgokra.
Eddig minden Választmányon megjelentem, Külügyi Csoportba is részt vettem,
KÖB-ben mint póttag vagyok jelen és talán 1-2  gyûlésrõl hiányoztam.
Már folyamatban van a felezõ buli(k) szervezése, amik februárban vagy
márciusban lesznek megtartva.

Kérem Képviselõtársaimat, hogy fogadják el a beszámolómat!

Üdvözlettel:

Seres Alexandra

Földtudományi SZACS elnök