[Kepviselok] beszámoló

rekop99 at ttkhok.elte.hu rekop99 at ttkhok.elte.hu
2005. Feb. 14., H, 10:32:19 CET

Tisztelt Közgyûlés!
Decemberi beszámolóm óta is igen mozgalmasan teltek a sportbiztosi
napjaim! (ami egyébként meg van számlálva??????)December elején részt vettem az Ehök sport és kulturális pályázatának
kiírásában, a BEFS konferencián és meghívást kaptam a Budapesti
sportszüvetségek évzáró konferenciájára.  Ebben a periódusban került sor a pályázatok beadására, ami öszintén
  szólva várakozáson aluli lett, hozzáteszem nem csak én jártam lesulytó
  eredménnyel, hanem talán az összes kar is megérezte ennek az évnek
  szûkmarkuságát. Sikerült elérnem, hogy TTK-s rendezvényt felvegyenek a
  BEFS hivatalos verseny naptárába!!!(azelött erre még nem volt példa!)A beiratkozási idõszakban rendkívûl sok tenni való van a testnevelések ,és
egyéb sportlehetõségek koordinálásában.A Jövöre nézve megkezdõdött minden idõk legnagyobb szabású Eötvös napok
szervezése, aminek programtervezetérõl késöbb számolok be!Köszönettel: Rekop György TTK-HÖK Sportbiztos