[Kepviselok] Fizika szakterület

rekop99 at ttkhok.elte.hu rekop99 at ttkhok.elte.hu
2005. Feb. 13., V, 17:31:15 CET

Tisztelt képviselõ társaim, tisztelt Karcsai Balázs!
Amit olvastam beszámoló gyanánt az tényleg, egy kicsit erõs volt! Én mint
Rekop György Sportbiztos ,tisztelem egyéni véleményed és szeretném
felhívni mindenkinek a figyelmét arra, hogy szólásszabadság van! Az
viszont Balázsnak szól, hogy akármilyen személyes vélemény tör fel belõled
azt nem illik egy beszámoló gyanánt a képviselõlistára elküldeni, és nem
szerencsés egy olyan embert rossz színekben feltüntetni, akitõl nagyon sok
minden függ a TTK-n!Sportbiztos