[Kepviselok] Egy velemeny

Balas Mark balas at ttkhok.elte.hu
2005. Feb. 13., V, 21:48:53 CET

Tisztelt Onkormanyzat!

Nemileg meglepve olvastam a Karcsai Balazs beszamolojara irott
valaszokat. Jomagam azert irok, mert a beszamolo utolso mondataban
kozvetve en is megszolittattam.

Elore kell bocsatanom: jomagam sem ezt a format valasztottam volna a
mondanivalom celba juttatasahoz. Azonban en szemely szerint, mint ELTE
TTK HOK tisztsegviseloje es az onkormanyzat ugyeinek eloreviteleben
tevekeny szerepet vallalni probalo egyetemi polgar ugy ereztem,
kotelessegem elgondolkodni azon, milyen okok es esemenyek indithattak
valakit egy ilyen hangvetelu beszamolo megirasara.

Tisztelettel,

Balas Mark

--
Balás Márk