[Kepviselok] beszámoló

ELTE TTK HOK Tanulmanyi Elnokhelyettes taneh at ttkhok.elte.hu
2005. Feb. 14., H, 14:20:24 CET

Tisztelt Közgyûlés!

Az elõzõ közgyûlés (nov. 16.) óta eltelt idõben az alábbi tevékenységeket
végeztem.

Õszi félév

11.hét

Szerdán kari tanácson voltam.
Csütörtökön az IK HÖK Tanulmányi Bizottsági ülésén vettem részt, ahol
lehetõségem volt betekintést nyerni a másik karon folyó dolgokba,
feladatokba, illetve az OMHV-vel kapcsolatos dolgokról volt szó.
A hétvégén részt vettem a HÖOK BRSZ vezetõképzõjén Csillebércen.

12. hét

Hétfõn megbeszélést tartottunk a dékánhelyettessel, aki januárra tervezi
az OMHV szabályzat módosítását, én viszont kezdem úgy érezni, hogy a
részvétel drasztikus csökkenésével járna, ha ETR-t használnánk. Amíg nem
javul a számítógépes park, addig esélytelen, hogy a hallgatók nagy része
használja. A dékánhelyettes felvetette, hogy az államvizsga idõszakot
elõbbre kellene hozni, de szerintem akkor az ötödévesek elõvizsgázását is
engedélyezni kellene. Még tárgyalunk róla.
Kovács Norbert is benn járt, egyelõre nincs elõrelépés a tanárszakosoktól
beszedendõ különeljárási díjról.
Kedden az utolsó OMHV borítékot is kihordtam, illetve az IK TO vezetõje
adott át egy csomó náluk maradt ûrlapot.

13. hét

Kedden megjöttek az OMHV ûrlapok is, Újváry Angelika lepecsételt nekem 500
darabot, a többi 1500-at én csináltam meg szerdán és csütörtök délelõtt.
Szerdán Dékáni Tanácsra mentem, a szakindításokról volt szó.
Csütörtökön hordtam ki a tanszékcsoportokra, az Északi tömbben segített
Ádám Zoltán, a Délibe pedig Végh Tamás és Seres Alexandra kísért el.
Kisebb gond volt, hogy valahova tavaly se ment ki ûrlap, és most is nulla
volt emiatt elõirányozva, de egyszerû átszervezéssel megoldottam a
problémát.

14. hét

Csütörtökön jártam a dékánhelyettesnél, beszélgettünk a bónokról, hogy
adóalap növelõ, emiatt azoknak a hallgatóknak, akik már felvették, a
listáját le kellett adnom Konczné Remler Tímeának, illetve már kedden
elküldtem Kulla Henriknek, aki a doktoranduszok ügyintézõje.

15. hét

Hétfõn este a Budapest Régió Szövetség közgyûlésén helyettesítettem Papp
Gabriellát, aki az ülést vezette, így a mandátumát rám ruházta.
Szerdán Kari Tanácson voltam.

Vizsgaidõszak

Január 10-én beszélgettünk a dékánhelyettessel, a jegyzetbónok ügyének
utánanézek, hogy a februári kari tanácsra felkészüljünk. Az OMHV ügyét
pihentetjük, én sem vagyok meggyõzõdve, hogy az ETR használatának mennyi
értelme van.
Január 23-24-én foglalkoztam az egyetemi OMHV szabályzat módosításokkal,
amik talán OHÜB elé kerülnek. Azonban Kovács Norberttel egyeztetve az
derült ki számomra, hogy az új Ftv. miatt is át kell írni az egészet. A
jövõ zenéje.
Január 28-án részt vettem az IK HÖK Tanulmányi Bizottságának ülésén.
Február 3-án az OHÜB nem tárgyalt az OMHV-rõl semmit. Ezen a napon hívott
fel Körmendiné, hogy négy hallgató segítségére van szüksége a
beiratkozásnál, ebbõl ígértem kettõt.
Február 5-én az IK HÖK és a TTK HÖK közös vezetõképzõjén vezettem egy
beszélgetést Sasvári Péterrel a tanulmányi ügyekrõl.
Egész vizsgaidõszakban folyamatosan foglalkoztam az e-mailben beérkezõ
hallgatói panaszokkal.

Tavaszi félév

1. hét

Hétfõn elkezdõdött a beiratkozás. Ketten jöttek is segíteni, Sági Orsolya
és Csapó Olga, de többnyire nem volt sok dolguk. Az elkészült
adóigazolásokat kellett a hallgatóknak kiadniuk. Közben különbözõ
problémával jöttek be az irodába hallgatók. Jártam Körmendinénél,
tisztázva több tanulmányi problémát.
Kedden Szilágyi Zoltán segített kicsit az Ügyfélfogadó Térben. Nagyon rá
se volt szükség. Megbeszélésen jártam a dékánhelyettesnél, jegyzetbónok
ügyében még egyszer vissza kell mennem majd.
Szerdán szintén Szilágyi Zoltán segített.

2. hét

Hétfõn eljutott hozzám az üzenet, hogy a kari vezetõség továbbra is a bónt
támogatja. Többen is megkerestek, hogy ha nem iratkoztak be elmúlt héten,
mi a teendõ. Kérvényezni kell, és különeljárási díj mellett be lehet még a
héten iratkozni.

A követezõ egy hét eseményeirõl a Közgyûlésen számolok be.

Üdvözlettel:

Vizeli András