[Kepviselok] beszamolok

Karcsai Balazs giskard at ttkhok.elte.hu
2005. Feb. 14., H, 15:23:15 CET

Tisztelt Képviselök!

Szeretnék bocsánatot kérni a hallgatói önkormányzat minden képviseljétöl
és azoktól, akik elözö levelemben érintve érezték magukat. Természetesen a
stílus, amiben a beszámolóm íródott, nem méltó egy ilyen komoly
szervezethez. Le kell szögeznem, hogy nem ált szándékomban egy képviselöt
sem megsérteni.

A stílus a legutóbbi vezeöképzövel kapcsolatos kiakadásomnak volt
köszönhetö, máig nem tudtam feldolgozni azt, hogy csapatépítés címszó
alatt egy nyomorult képzeletbeli zongorát kellett tologatnom egyik
sarokból a másikba. Ez, és a többi csapatépítö hülyeség önmagában még nem
lett volna elég ehhez, de én eleve nem is akartam elmenni oda. Csakhogy
rám parancsoltak, jó kis lelki terroros módszerekkel, hogy egy SZACS
elnöknek mindenképp ott kell lennie. Hát kérdem én így utólag, miért
voltam én ott nélkülözhetetlen? Lett volna jobb programom is. Nem csak
jobb, hasznosabb. Talán el kéne tanakodni azon, hogy a képviselöknek egy
nagy része miért is nem jött el. Megmondom, azért, mert már tudták, hogy
mire számíthatnak. De eltértem a tárgytól.

Ami a Mafihét illeti, lehet, hogy nem voltam egyértelmü, azt hittem, a
szövegkörnyezetböl kiderül, hogy én a fizikus programokra gondoltam, nem a
Gólyabálra, a Zenekarok Fesztiváljára, meg hasonlókra. Természetesen ezek
jó programok, és becsülöm azokat, akik mindezeket megszervezik, de tény,
ha fizikus programokról van szó, a Mafihe sokkal elrébb tart. Ezt én nem
is érzem problémának, csak azt próbáltam jelezni ezzel a szerencsétlen
mondattal, hogy én a Mafihében is tevékenykedem - például most CERN
látogatást szervezek, és emiatt kicsit túlfeszített vagyok -, csak ezt nem
akartam részletezni a beszámolómban. Még nyáron megfogalmaztam, hogy a
célom a Mafihe és a HÖK együttmködését segíteni, és így is próbáltam
tevékenykedni. Csak az embert néha felidegesíti, hogy akadályokba ütközik
ezen a téren. Itt szeretném viszont nyilvánosan is megköszönni Papp
Gabinak, hogy kérés nélkül aláírta a pályázatainkat az EHÖK-ben.

Ami Krompacher Jánost illeti, a véleményem lesújtó, bár lehet, hogy ennek
nem kellett volna ezen a listán hangot adnom. Igaz, hogy a problémák nem
az ö személyében, hanem az egyetem és az épülettulajdonos hozzáállásában
gyökereznek, de ö az a személy, aki mindezeket prezentálja.

Tartalmilag nem sokat változó, de stilisztikailag átszerkesztett
beszámolómat holnap küldöm el a listára.

Karcsai Balázs
a Fizika Szakterületi Csoport elnöke