[Kepviselok] nyilt nap

ELTE TTK HOK Pr es Gazdasagi Elnokhelyettes prgeh at ttkhok.elte.hu
2005. Jan. 19., Sze, 12:58:51 CET

Sziasztok!

Elnézést mindenkitõl akik eddig infohiányban szenvedett, most igyekszem
mindent részletesen leírni, remélem a SZACS elnököknek kevés új infó lesz.

Idõpont: január 21. 9-15 óra
Emberigény összesítve:
január 20-án 15-tõl 19-ig 5 fõ (boritékolás, asztalpakolás, iránymutató
táblácskák készítése)
január 21-én 8-tól 10:30-ig regisztrációra 10-12 fõ
január 21-én 8-tól 15:00-ig standokra 2-2 fõ (8-tól 9-ig standok
összeállítása)

Standok:
Biológia
Fizika
Földrajz *
Kémia
Környezetfizika *
Környezettudomány *
Matematika
HÖK (Nyúz, kollégium, ösztöndíjak)

* 4 HÖK-ös kell csak a három standra.

Feladatok SZACS elnököknek:
Minden standra a megfelelõ SZACS-ból kell a két-két ember, minden
SZACS-ból eredetileg 2-2 embert kértem a regisztrációhoz és 1-1 embert
20-ra. Ez annyiban módosult, hogy kevesen vagyunk, így mindenkit, aki él
és mozog és nem aznap vizsgázik, kérném, hogy legyen ott regisztrációnál.

A HÖK-nek a megbeszélések szerint nem feladata elõadásokat tartania, vagy
bármilyen programot szervezni, ettõl függetlenül javasolnám, hogy kb.
azért tudjátok mi hogyan lesz, a programnak még nincs olyan változata,
mely tartalmazná a szakmai részt, a központi elõadások programját a
gonci.web.elte.hu/programfuzet.doc fájlban található.

Standokra igény: Minden SZACS maga szervezi. Tanszék, HÖK eszközeit az
adott szervezeti egységtõl kell elkérni, odaszállítást reggel 8-tól
8:30-ig lehet megoldani. NAGYON FONTOS: Hosszabítóból mindig hiány szokott
lenni!!!

Helyszín: NEM az õszi, hanem a tavaly januári nyílt nap helyszíne lesz,
azaz D-i épület nagy elõadókban elõadások és a nagy elõadó elõtti
területen lesznek a standok. Matematika, Biológia gyûjtemény, Ásványtár
látogatható.

Gönci Balázs