[Kepviselok] ttkhok.elte.hu szerver hutese

Takacs Tibor informatikus at ttkhok.elte.hu
2005. Jan. 15., Szo, 20:22:26 CET

Tisztelt Kepviselok, es Valasztmanyi tagok!

Az elmult kb 12 oraban nem volt elerheto a ttkhok.elte.hu szerver. A hiba
oka nagy valoszinuseggel tulmelegedes volt. Gyors intezkedeskent hatrabb
helyeztem a szekrenyben a szervert (hogy a hatso ventillator jobban kifuja
a meleg levegot), es kinyitottam a plexi ajtokat, hogy jobban at is tudja
jarni.Ezuton szeretnek megkerni mindenkit, aki az irodaban jar, hogy a helyzet
vegleges rendezeseig a plexi ajtok kozul legalabb az egyiket hagyja
nyitva.Elore is koszonom szives segitsegeteket, megerteseteket.

Udv:
Takacs Tibor
ELTE TTK HOK Informatikus