[Kepviselok] takaritas az eszaki Haliban

ELTE TTK HOK Irodavezeto irodavezeto at ttkhok.elte.hu
2005. Jan. 27., Cs, 10:06:33 CET

Kedves Kepviselok, Nyuz!

A mai nap reggelen egy enyhe nagytakaritast vegeztem az irodaban, mialatt
tobb erdekes dolog elokerult, illetve atcsoportositasra fog sor kerulni.

Erdekessegek:

Az ablakban tobb kupa alldogal, semmifele felirattal, kerem, aki magaenak
erzi, vigye el!

Szinten az ablakban egy nagy-nagy koteg regi Nyuz porosodik, regi
elofizetett szamok, amiket nem vittek el a gazdaik. Nem szeretnem
porfogonak itt tartani oket, kidobni meg plane. Kerem a foszerkeszto urat,
intezkedni sziveskedjen. (A kis kor alaku asztalka aljaban is tobzodnak a
regi Nyuzok, azok is kodde valhatnanak.)

Zh-k, jegyzetek mind-mind leszanalasra kerultek, ha eddig nem hianyoztak
senkinek, ezutan se fognak.

Nyolc darab visszavalthato uditos uveg varakozik a sorsara. Tolem az viszi
el visszavaltani, aki akarja, csak tunjenek el.

Az asztalon itt all jo ideje egy napszemuveg szeruseg, gazdajat keresi, de
rovid uton a kukaban vegzi, ha az nem kerul elo.

Szinten gazdajat keresi egy Veszpremi Egyetemi golyataboros cucc: bogre,
polo, zokni.

Azt az undorito rozsaszin frizbit is elvihetne a gazdaja.

Atcsoportositas:

Az eddig a hatso reszen leledzo konyhasarok kirobbantasra kerult. A mikro
es minden mellette elhelyezkedo bogre, evoeszkoz, mosogatoszer,
mosogatorongy, teafilter, edenyek stb. atszallitasra kerulnek a Deli
Haliba. Aki erzelmileg kotodik valamely targyhoz a fentiek kozul, az
ezentul ott keresheti. Ezuton kozlom a "Lajos" feliratu bogre
tulajdonosaval, hogy sajnos kenytelen voltam kidobni a biologiai
kiserletet. Gondolom a centi vastag peneszreteget a bogrejeben annak
szanta. Ja, semmit nem mosogattam el termeszetesen, minden ragad a
dzsuvatol, es csak azert nem dobtam ki az egesz hobelebancot, mert a
vegen valaki megkiabal.

Udvozlettel:

Vizeli Andras

Földi Mátyás				 Vizeli András
	       ELTE TTK HÖK Irodavezetők

1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A, földszint 0.75
  Nyitva tartás: Hétfő-Csütörtök 9.00-12.00 13.00-16.00
		Péntek: 9.00 - 12.00 13.00 - 15.00
	      Tel: 372-2654, 209-0555/6054